10 aspecte de care să ții cont când apelezi la servicii de mutări

18 iulie, 2019

Mutarea într-o nouă locuință sau un sediu nou poate fi o experiență foarte fericită, dacă totul merge bine, sau din contră, una neplăcută, cu pierderi financiare și de timp, în funcție de firma de servicii mutări pe care ai ales-o pentru această operațiune. Trebuie să ții seama de complexitatea serviciilor pe care le soliciți si să înțelegi că nu este vorba doar de mutări mobilă, ci ai nevoie de demontare și transport mobilă, iar în cele din urmă de montarea și redarea funcționalității premergătoare relocării.

O firmă de mutări mobilă cu siguranță este soluția cea mai bună și la alegerea ei trebuie să ți seama de un număr de aspecte pentru a nu avea probleme.

De ce aspecte trebuie să ții cont înainte de a alege firma de mutări

1. O planificare atentă a mutării, mai ales dacă este vorba de mutarea unui număr mare de cutii și mult mobilier, iar montarea și reluarea funcționalității trebuie să fie în cel mai scurt timp. Trebuie aleasă cu grijă data și trebuie anunțată din vreme toată lumea interesată pentru a nu crea disfuncționalități. Trebuie știut clar ce se mută, de unde pleacă și unde trebuie să ajungă.

2. O estimare cu precizie a bugetului de care se dispui pentru această operațiune și alegerea unui manager de proiect pentru a prelua pe umerii săi responsabilitatea operațiunii în caz că nu te poți ocupa personal de contactarea firmei de mutări, planificarea și urmărirea operațiunii.

3. Apeleză la o firmă profesionistă de mutări cu servicii complete care nu doar îți preia bunurile din locația actuală și le transportă la noua adresă, ci le și demontează, le împachetează și le remontează. De asemenea, o companie profesionistă de servicii mutări mobilă îți poate pune la dispoziție și servicii de depozitare, pentru situațiile în care nu-ți pot transporta lucrurile în noua locație imediat după mutare.

Alegerea unei firme specializate în servicii de mutat mobilă reprezintă cea mai bună opțiune pe care să o ai în vedere. Angajații unei astfel de firme vor ști cum să împacheteze și mai ales cum să transporte totul în siguranță, în noua ta casă, protejând în același timp fiecare lucru pe care l-ai lăsat în grija acestora.

10 aspecte de care să ții cont când apelezi la servicii mutări

3. Experiență în domeniu și un portofoliu cu clienți mulțumiți, astfel vei avea garanția lucrului bine făcut și într-un timp foarte scurt, cu o foarte mică probabilitate a unor stricăciuni apărute în timpul relocării. Firmele specializate în mutări realizează zeci de operațiuni de acest gen într-o lună, ceea ce înseamnă experiență în manevrarea bunurilor și eficiență pentru că operațiunea a mai fost făcută și deci nu pierd timpul. 

Folosind servicii profesionale vei avea certitudinea că datorită experienței acestor specialiști lucrurile sunt în siguranță și totodată timpul este folosit eficient, fără timpi morți, firma preluând absolut toate cerințele tale. O firmă specializată în servicii mutări mai mult ca sigur beneficiază de experiență de acest gen și va ști cum să așeze fiecare lucru, ce să folosească pentru transport, cum să procedeze în așa fel încât nimic să nu se strice sau să se piardă și mai ales vor avea în vedere alegerea unui transport potrivit pentru dimensiunea obiectelor care urmează să fie mutate la noua locație. Totul va fi mult mai rapid.

4. Asigură-te că varietatea serviciilor oferite de firma de mutări cu care vei colabora acoperă toată plaja de servicii de care ai nevoie pentru relocare.

  • Demontarea pieselor tale de mobilier înainte de mutare.
  • Protejarea pieselor de mobilier în perioada manipulării şi a transportului folosind materiale speciale de protecţie.
  • Asigurarea transportului la destinaţie, indiferent dacă este reşedinţă sau sediu.
  • Asamblarea mobilierului mutat şi plasarea acestuia pe poziţia finală dorită.
  • Despachetarea mobilierului folosit pentru protecţie şi reciclarea materialelor folosite în procesul de mutare.

5. Estimarea transparentă a prețului și consultanță gratuită ceea ce înseamnă că firma prestatoare va pune un preț corect, în funcţie de dificultatea mutării şi de calitatea serviciilor oferite. Este important ca preţul să fie stabilit de către un expert în logistică, iar estimarea cât mai exactă este realizată în funcţie de următorii factori:

  • Volumul de mobilier şi bagaje.
  • Existenţa liftului în locul de unde și unde se efectuează mutarea mobilei.
  • Distanţa dintre locul de preluarea a mobilei şi destinaţie.
  • Complexitatea mobilierului şi a obiectelor de transportat.
  • Necesarul de materiale de protecţie pentru mutare.

6. Serviciile vor fi personalizate nevoilor tale pentru a nu afecta foarte mult activitatea ta, a familiei tale sau după caz al firmei, astfel încât mutarea să se poată executa în afara orelor de program sau în weekenduri sau chiar în timpul sărbătorilor legale.

7. Materiale de împachetat și echipamentele speciale trebuie să fie de calitate. Protejarea bunurilor reprezintă o prioritate pentru firma de mutări, astfel este necesar să folosească folii stretch, folii cu bule de aer, cutii speciale de carton de diferite tipuri și dimensiuni, precum și soluții de ancorare a acestora pe durata transportului. Pentru anumite bunuri grele sau voluminoase sunt necesare echipamente speciale, care deși scumpe dau certitudinea unui transport mobilă în siguranță și minimizează posibilitatea unor accidente. O firmă de servicii mutări nu numai că are în dotare aceste materiale, dar personalul are experiență în a le folosi fără deteriorări de bunuri.

10 aspecte de care să ții cont când apelezi la servicii mutări

8. Curățenia la finalul mutării. După despachetare și montarea mobilierului se va controla „inventarul” obiectelor relocate și apoi se va strânge tot materialul de ambalaj folosit pe timpul mutării, astfel nu va trebui să strângi în urma echipei de mutări pentru că nu îți vor lăsa nimic în dezordine.

9. Pregătește hainele sau obiectele personale pentru mutare și reînceperea grabnică a activității. În cazul trebuie să-ți reiei imediat activitatea la job după ce te-ai mutat este bine ca obiectele personale să fie poziționate într-o cutie separat care să fie ușor de găsit și în care să ai toate acele obiecte care să-ți permită să-ți reiei activitatea într-un timp foarte scurt.

Eventual, mută-ți hainele cu tot cu umerașe în saci menajeri, pentru a fi mai ușor de repoziționat în dulapuri și pregătește o cutie cu lucruri pentru prima noapte în noua casă și pentru a doua zi dimineață dacă cumva trebuie să ieși din casă înainte de terminarea ordinii de după mutare.

10. Solicită de la bun început un contact al managerului sau persoanei responsabile. În cazul în care lucrurile nu merg așa cum ți-ai planificat și ai discutat, este bine să ai telefonul perdoanei responsabile pentru a putea solicita un răspuns sau în cazuri mai nefericite poate chiar pentru a face o reclamație.

Se spune că paza bună trece primejdia rea, Așa că apelează de la bun început la o firmă serioasă care oferă servicii profesionale de mutări și timp rapid de execuție

preloader